Nettos Grillspil

Hvor store chancer er der for at vinde en præmie?

  • Dansk Supermarked udlodder alle præmier tilfældigt imellem alle brugere, så alle har lige store chancer for at vinde.

Kan man deltage på sin almindelige computer?

  • Spillet er udviklet til smartphone. For at hente præmierne i varehusene kræves en smartphone. Der findes dog også en udgave, hvor man kan spille for PC. Vinder man her, vil man modtage en SMS på sin mobiltelefon og kan sende den videre til en ven, der har en smartphone, som så kan få glæde af præmien

Hvordan ser jeg, om jeg har vundet?

  • Spillet går ud på at samle 3 ens ”leverandør brikker” samme dag. Du vil også få muligheden for at vinde point til ekstra chancen hvor dine antal lodder til konkurrencen forøger dine vinder chancer. Du vil modtage en SMS med information om, hvordan du får din præmie.

Hvor mange gange kan jeg spille?

  • Du kan deltage en gang om dagen hver dag i perioden fra 11 maj – 29. jul 2017

Skal jeg acceptere vilkår for at deltage?

  • Ja, du kan ikke deltage i ”Grillspillet”, uden samtidig at acceptere vilkårene.

Hvor læser jeg vilkår?

  • Inden du deltager i ” Grillspillet”, kan du læse vores konkurrencevilkår ved at klikke på linket ”konkurrencevilkår”. Efter du har spillet, kan du læse spillets vilkår ved at klikke på ”Spørgsmålstegnet” i øverste venstre hjørne og klikke på ”Konkurrencevilkår”

Hvorfor skal man indtaste sit mobilnummer?

  • Vi skal bruge dit mobilnummer for at sende dig en SMS med en præmiekode, hvis du vinder

Bliver jeg samtidig tilmeldt en SMS Nyhedstjeneste, når jeg indtaster mit mobilnummer?

  • Når du tilmelder dig nyhedsbreve eller sms markedsføring fra Netto, accepterer du at modtage nyhedsbreve /sms markedsføring med konkurrencer, tilbud, events og anden information fra Netto. Alle nyhedsbreve/ sms’er vil indeholde links, du kan klikke på for at afmelde dig nyhedsbreve / sms fra Netto.

Kan jeg deltage uden at indtaste mit mobilnummer?

  • Nej, du skal indtaste dit mobilnummer for at deltage.

Jeg har indtastet et forkert mobilnummer, kan jeg ændre dette?

  • Ja, du kan godt tilmelde dig igen med et andet mobilnummer.

I spillet skal du klikke på ”spørgsmålstegnet”       i øverste venstre hjørne

Klik på knappen ”Forkert mobilnummer? Tryk her…”

Tilmeld dig på ny på spil.netto.dk

Jeg vandt en præmie, hvordan indløser jeg den?

  • Vi har sendt en SMS med instruktioner til indløsning af præmien

Indløsning i butik:

  • Du skal indløse din præmie i Netto inden for 4 dage - gældende fra dagen efter præmien blev vundet:
    1) Hent din gave i butikken og gå til kassen
    2) Tryk på linket i SMS’en inden du skal betale
    3) Tryk på ”Hent gavekode”
    4) Når du skal betale, viser du den præmiekoden til kasseassistenten.

Hvor lang tid har jeg til at indløse min præmie?

  • Du har 4 dage til at indløse din præmie, gældende fra dagen hvor præmien blev vundet. Dvs. vinder man en søndag kan præmien hentes til og med onsdag inden lukketid.

Jeg fik ikke en SMS , da jeg vandt

  • Check om dit mobilnummer er opgivet korrekt:
  • Klik på ”Spørgsmålstegnet” i øverste venstre hjørne for at se dit telefonnummer i menuen.
  • Hvis du har opgivet et forkert mobilnummer kan vi desværre ikke udlevere din præmie.
  • Du kan nulstille dit mobilnummer ved at klikke på ”Nulstil bruger” og starte forfra.
  • Hvis dit mobilnummer er opgivet korrekt, kan vi genudsende din SMS. Kontakt Netto’s kundeservice ved brug for hjælp.

Efter jeg har vundet, skal jeg tilmelde mig spillet igen for at få gavekode?

  • Du skal bare taste dit mobilnummer ind igen og spille spillet, så kommer du frem til din præmiekode
  • Årsagen er at hvis du har tilmeldt dig i din favoritbrowser (f.eks. Chrome), som du normalt åbner, når du skal på nettet, men det link du modtager i sms’en åbnes i telefonens standard browser (f.eks. Firefox), så tror spilsystemet, at du er en ny bruger. Du kan også kopiere linket fra sms’en og sætte ind i din favoritbrowser, så kommer du direkte ind til koden.

Præmiekode er udløbet

  • Som kommunikeret i SMS udløber koden efter 4 dage.

Da vi gerne vil sikre os at flest mulige får en præmie, skal præmien indløses inden 4 dage, efter den er vundet. Hvis du forsøger at indløse senere end 4 dage, efter du har vundet, får du at vide, at din præmiekode er udløbet. Du har desværre ikke mulighed for at indløse din præmie efter tidsfristen er udløbet.

Præmiekoden er brugt

  • Din præmiekode kan kun bruges 1 gang.

Hvis du allerede har indløst din præmie, kan du ikke indløse igen.

Hvis du har delt din præmiekode med en anden, kan kun en af jer indløse præmien.

Hvis du mener, at der er tale om en fejl, bedes du kontakte Netto’s kundeservice.

Husk at oplyse:

1)Mobilnummer

2)Hvornår du vandt

3)Hvad du har vundet

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk