Sådan bruger du vores nye supportcenter

Velkommen til vores nye supportcenter!

Som en del af vores udviklingsarbejde, går vi i 2015 i gang med implementeringen af et nyt kundeservicesystem. Sammen med vores nye system, har vi også fået en helt ny kundeserviceportal. Her har du som kunde mulighed for at finde information om Netto, og svar på forskellige spørgsmål. Indholdet i vores supportcenter, vil blive opdateret løbende.

Selvfølgelig er du altid velkommen at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

 

Herunder finder du en kort introduktion til det nye supportcenter

Forsiden

  1. På forsiden af vores nye supportcenter, finder du flere forskellige sektioner, og artikler med ofte stillede spørgsmål og svar på disse. Du kan nemt klikke dig ind, på både sektioner og artikler.
  2. Du har også mulighed for at bruge søg-feltet, hvor du kan søge på alle artikler i vores supportcenter.
  3. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, i nogen af vores artikler, har du mulighed for, at sende en anmodning til os. Det gør du ved at klikke på teksten "Send en anmodning", i det ovre højre hjørn.
  4. Du har også mulighed for at oprette en konto, hvor du nemt kan holde øjne med dine indsendte henvendelser.

 

Søg

  1.  Når du søger i vores supportcenter, får du en liste frem over de artikler, der måske giver svar på dit spørgsmål.
  2. I listen ser du overskrifter, og indledninger af artiklerne. Hvis du vil læse videre, skal du kun klikke på overskriften.
  3. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, i nogen af vores artikler, har du selvfølgelig også her, mulighed for at sende en anmodning til os. Det gør du ved at klikke på teksten "Send en anmodning", i det ovre højre hjørne.

 

Artikel

  1. En artikel er normalt set, et svar på et spørgsmål. Men det kan også godt være en information, fra os i Netto. Du kan altid se hvornår, en artikel er blevet opdateret sidst.
  2. Der er mulighed at stemme på vores artikler, hvis de har været til hjælp eller ej. Ved at stemme på artiklerne hjælper du andre kunder, med at finde information, men hjælper samtidig også os i vores udviklingsarbejde.
  3. Du har også mulighed for at dele artikler, på f.eks. Facebook og Twitter.
  4. Hvis artiklen ikke giver dig svar på dit spørgsmål, har du selvfølgelig mulighed for at sende os en anmodning.
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk