Har du mistanke om sygdom ved indtagelse af fødevarer købt i en af Netto’s butikker, skal vi bede dig om at anmelde dette direkte til Fødevarestyrelsen.
Grundet persondatalovgivningen (GDPR) foretager Netto ikke længere indberetninger på vegne af kunder, da sagen indeholder personfølsomme oplysninger.
Du kan lave en anmeldelse via dette link:
Anmeld sygdom ved indtagelse af fødevarer købt i Netto
Fødevarestyrelsen kan ligeledes kontaktes på telefon 7227 6900:
Mandag - torsdag i tidsrummet 9-16 og fredag: 9-15
Ud fra dine oplysninger vil Fødevarestyrelsen vurdere, om den pågældende fødevare kan være årsagen til dine symptomer. Netto vil blive kontaktet af Fødevarestyrelsen hvis de vurderer, at den pågældende fødevare kan have forårsaget sygdommen, og Netto afslutter sagen direkte med dig.
Hvis Fødevarestyrelsen vurderer at den pågældende fødevare ikke har forårsaget sygdommen, afsluttes sagen direkte mellem dig som kunde og Fødevarestyrelsen.