Scan&Go ligger i din Netto+ app. Du tilgår funktionen ved at trykke på Scan i menuen nederst i appen og vælge Scan&Go. Første gang, du bruger appen, vil du skulle give adgang til brug af dit kamera. Så er du klar til at scanne dine varer.
Du scanner blot varernes stregkoden og pakker dem i din medbragte taske, mens du bevæger dig igennem butikken. Skal du købe en pose, skal du huske at scanne den ind. På oversigten kan du se dine rabatter, når de er scannet ind.
Når du er færdig med at handle, går du mod udgangen, og først her swiper du Betal. Når betalingen er gået igennem, får du en QR-kode, som scannes på portalen og åbner gaten. Herefter har du 60 sekunder til at forlade butikken.
Hvordan får jeg Scan&Go?
Er du allerede medlem af Netto+, finder du automatisk funktionen i din app.
Hvis du ikke er medlem, skal du registrere dig. At blive medlem af Netto+ er gratis og kan gøres ved at downloade vores app. Du kan finde mere information og link til download her.
Kan jeg benytte Scan&Go i alle butikker?
Det er planen, at alle vores butikker skal have Scan&Go løsningen, og dette sker i takt med, at vi renoverer vores butikker til Nettos nye butikskoncept.
Via nedenstående link kan du på kortet finde din lokale butik og se, om de tilbyder Scan&Go.
Hvad sker der, hvis jeg bliver udtaget til kontrol?
Vi foretager løbende stikprøvekontroller, og du kan opleve at blive tilfældigt udtaget til kontrol. Hvis du bliver udtaget, vil en medarbejder komme hen til udgangsområdet og tjekke dine varer, hvorefter du vil blive lukket ud.
Jeg får besked om, at varen skal betales i kassen
Der er nogle varer, som ikke kan betales via Scan&Go. Det gælder f.eks. tobak, spiritus, alle former for gavekort og medicin.
Får du denne besked, bedes du gå til kassen og betale for dine varer som normalt.