Har du købt en vare der ikke lever op til det forventede, så er du meget velkommen til, at returnere varen i butikken, husk at medbring din kvittering. Så tilbyder vi altid en ombytning eller pengene tilbage.
Vi har blandt andet i Netto en 100% tilfredshedsgaranti på vores kød, fisk og fjerkræ. Derfor giver vi pengene retur, såfremt kødet ikke lever op til forventningerne. Alt du skal gøre, er at tage kødet og emballagen, samt din kvittering med ned i Netto, så får du en ombytning eller pengene retur.
Til info så kan du også, hvis du er Netto+ medlem, i stedet anmode om en refundering via Netto+ app. Du skal blot gå ind i din app og finde den digitale kvittering for det produkt, som du gerne vil reklamere over. Her kan du angive, at du ønsker at reklamere over produktet i forhold til friskhedsgaranti. Herefter vil du blive bedt om at tage et billede af produktet og beskrive årsagen til reklamation, og sende dette til os via app. Du vil få en besked med det samme i app, når reklamation er godkendt og dermed få refunderet købsprisen via et digitalt ”gavekort” i din app.